Senaste Kommentarerna

söndag 3 april 2011

Mail från en läsare

Jag fick ett mail ifrån Allan och jag vet inte om han skojade eller om han menade allvar. Jag fick mig dock ett gott skratt,och om det var sant hoppas jag att det ordnar upp sig för dig Allan.

Så här lyder hans mail:

Så var det dags igen att kolla på snabbisen, det är en daglig rutin. Jag tittar på dina videos, jag läser din text och ibland skriver jag en kommentar. Så en dag visar jag din sida för min fru och gissa vad, hon lackar ur. Till en början är hon road, men när jag kommer till sidan sexiga amatör brudar, får hon spel. Och då menar jag ett riktigt spel.
Nu inser jag att hon inte har samma typ av humor som dig och mig. Dessutom tjatar hon på mig att jag är otrogen. Det tar mig ca en halvtimma att lugna ned henne och detta först efter att jag går med på att delta på familjerådgivning.

Gosse är jag körd! Helvete!

Jag berättar sanningen för henne och säger att din blogg innehåller en massa kul och ibland dyker det upp en sexig tjej med snygg kropp som jag gillar att titta på. Dumt gjort, för innan jag vet ordet av det får jag en stekpanna "storlek 10" i skallen. Kanske är det här hennes sätt att kämpa för min kärlek, vad vet jag.
Helvete! Kanske är det nu jag ska ta upp ämnet "analsex" med henne...Öhh det kanske är bäst att inte utmana ödet. Nu får jag ligga lågt ett tag, men jag kommer tillbaka till snabbisen för det är som en drog.

Med vänliga hälsningar
Allan XXXXXXXXX


Mitt mail-svar till Allan:

Hej Allan!

Jag är ledsen att min blogg skapade sådana problem för dig. Innehållet i bloggen är inte värre än kvällspressens blaskor (tycker jag). Där hittar man mer våld och sex än i min blogg, dessutom är min blogg humoristisk inriktad.
Hoppas att det går bra för dig och din fru på familjerådgivningen, och hoppas att allt lugnar ned sig för dig. Och förhoppningsvis kan du på nytt komma tillbaks hit till snabbisen för mer underhållning. Tack för ditt mail och din uppskattning av min blogg, det gör det mer angenämt att fortsätta bloggandet.

Hör gärna av dig och berätta hur det gick för dig.

Med vänliga hälsningar
Alfredo Larosa


Tja vad ska man säga? Om man inte ska läsa min blogg vad ska man läsa då?
Det här är vad bloggosfären talar om idag: Juholt plan: Bred attack, Kungen positiv till insatsen i Libyen, Världen större än bara Libyen, Pynta din jycke.

Det är ju inte precis så att man drar åt smilbanden då man läser detta innehåll, mest elände och ännu mer elände...

snabbisen - din snabbaste väg till lycka

0 kommentarer: