Senaste Kommentarerna

fredag 18 mars 2011

Oral Njutning

Oxfilé, lammfilé, kycklingfilé-spett och grillade auberginer. Igår kväll var det utekväll och förutom öl och vin fick jag mig en smaklöks-orgasm. Jag har ännu inte lyckats peta bort köttslamsorna som fastnat mellan tänderna. Jag trodde inte att jag kunde trycka ner mer i magsäcken den kvällen men oj vad fel jag hade.
På restaurangen blev vi tillfrågade om vi ville delta i en beta-test för en ny efterrätt. Nutella Mugg Kaka hade personalen döpt rätten till, och eftersom det hägrade gratis efterrätt var vi inte sena med att acceptera.
Åhh vilken efterrätt. Det smakade ljuvligt men vi fick inte veta ingredienserna förutom att Nutella ingick i det. Jag lyckades ta en bild på härligheten innan den försvann nedför min strupe.

Nutella Mugg Kaka

snabbisen - din snabbaste väg till lycka

3 kommentarer:

Jag är vegetarian men chokladmuggen såg gott ut <3

Lina forever

Det såg riktigt smaskigt ut!!