Senaste Kommentarerna

fredag 18 mars 2011

Musik

Vad vore världen utan musik? Musik berör på ett sätt som inte alltid är lätt att förstår, den ger möjlighet till växande, läkande, självkänsla, gemenskap och kommunikation. Som ringar på vattnet sprids de positiva effekterna människor emellan. Hemma hos mig använder alla Spotify. Spotify via tv:n, Spotify via stereon, Spotify i datorn och Spotify i mobilen. Med en gigantisk playlist behöver man inte längre tänka utan bara lyssna...och lyssna. Vad lyssnar jag då på? Tja, jag slukar nästan allt. Nedan jag har plockat ihop några band och låtar som jag gillar.

Those Darlins - Be Your Bro



Oasis - Cigarettes & Alcohol



Nirvana - Where Did You Sleep Last Night (Unplugged)



Mercury Rev - Car Wash Hair



Ariel Pink's Haunted Graffiti - Round and Round



The Go! Team - Buy Nothing Day



Belle and Sebastian - I didn't see it coming



Best Coast - Fist City (Live)



snabbisen - din snabbaste väg till lycka

5 kommentarer:

Ja musik går inte leva utan! Ha det gott!

Du har bra musiksmak ;) Lotta

Håller med Lotta, du har bra musiksmak. Din blogg är jättekul att läsa. Äntligen en person som kan blogga på riktigt. Tack

Jättebra musik

Lina forever