Senaste Kommentarerna

söndag 25 april 2010

Total Överreaktion

Nej! Jag kan inte hålla mig längre, jag måste sätta mig ner och skriva några rader i bloggen. Det som skapar denna frustration är de förbannade reklamen som visas på de kommersiella kanalerna. Ta tex TWINS, där visar dom en ny golvmopp och hur fenomenal och revolutionerande den är. Enligt reklamen är våra gamla moppar där hemma totalt värdelösa och gör inget annat än sprider ut smuts och bakterier. Dessutom finns det risk att vi kan skada våra ryggar och få psykiska besvär.

Personerna i reklamen spelar över i sina roller så att allt blir en smula patetiskt. Hur dumma tror dom att vi är? Är det verkligen någon som går på detta?
Jag har aldrig köpt någon vara som dom visat i reklamen med just den anledningen att de överdriver så fenomenalt.

Om ni inte fattar vad jag talar om så ska ni kolla videon nedan.


Är det bara jag som känner så här?


snabbisen - din snabbaste väg till lycka

0 kommentarer: