Senaste Kommentarerna

torsdag 29 april 2010

Heidi Klum's Nakenbilder

Jag låg på soffan och zappade mellan kanalerna och stannade då jag såg underbart vackra Heidi Klum hos The Ellen DeGeneres Show. Gud vilken vacker kvinna. Och min fru blir inte sur när jag säger det, för hon tycker likadant.

Heidi Klum berättade för Ellen om nakenbilderna på henne och maken Seal som de hade tapetserat sovrumsväggarna med. Bilderna påstås vara mycket vågade och samlag verkar vara huvudtemat.

Efter lite sökande hittade jag avsnittet där Heidi och Ellen talar om bilderna.

Heidi Klum

Jag har inte sett bilderna men jag kan tänka mig att massiva Seal har en stor kuk och att Heidi Klum har mycket kul med det. Om de sedan vill ta privata bilder för eget bruk är väl deras ensak.

Det jag inte förstår är att amerikanarna blir chockade över det faktum att gifta par har samlag i sina sovrum, fy på er alla gifta par.

Ellen DeGeneres ögon lyste som strålkastare varje gång hon hörde ordet naken. Jag tycker synd om dessa amerikanare som inte kan låta folks sexliv vara ifred.



snabbisen - din snabbaste väg till lycka

0 kommentarer: