Senaste Kommentarerna

måndag 12 april 2010

Bloggbetyg

Nåväl! Om ni vill så kan ni betygsätta min blogg. Titta i kolumnen till höger och klicka på Mitt Bloggbetyg. Jag förväntar mig inte toppbetyg med anledning av alla sarkastiska kommentarer och e-mail som skickas, men Hey, life's a bitch. Man kan inte älskas av alla.

Jag blev full i skratt när jag läste Nerikes Allehanda och såg denna rubrik:



Lokalpolitikern visade sig vara en bloggare som jag länkar till Mustapekkas här på bloggen. Och visst kan man väl säga att Marko Pekkanen är en mångsysslare. Han har startat Laxåpartiet i protest mot de styrande sossarna i Laxå, han verkar ha konstruerat ett lek-och-lär spel CORRECTO! och han har en privat blogg där han lockar besökare med sex och porr bilder.

Man kan ju inget annat göra än att gratulera honom till uppmärksamheten. Det sägs ju att alla uppmärksamhet är bra, men jag undrar jag om det är till hans fördel.

Det får framtiden avgöra, Nerikes Allehanda är ju inte världens största tidning trots allt.

0 kommentarer: