Senaste Kommentarerna

lördag 24 april 2010

Jag har

Via mailet fick jag denna enkät av Johanna Erlandsson som mer eller mindre krävde att jag skulle besvara frågorna och publicera svaren på min blogg. Hmm! Jag undrar varför någon skulle vilja vara intresserad av detta, men här kommer det. Hoppas att du är nöjd nu Johanna!!!

Jag har:
( ) Knarkat.
(x) Somnat i skolan
( ) Stulit en bil
( ) Blivit puttad i en pool med kläderna på.
(x) Varit kär
(x) Haft sex
( ) Blivit tagen av polisen
(x) Skolkat
(x ) Flugit flygplan.
(x) Gått vilse.
( ) Varit nära på att dö.
( ) Gråtit dig till sömns.
(x) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra.
(x) Dansat i regn.
(x) Åkt skidor
( ) Haft analsex
(x ) Genomgått en operation.
( ) Sett en del av mig själv brinna
( ) Använt ett falskt ID.
( ) Rört en orm.
(x) Blivit bestulen
(x) Fått oralsex
(x) Gett oralsex
(x) Blivit missförstådd.
( ) Blivit misshandlad
(x) Varit i en bilolycka
(x) Varit vittne till ett brott.
(x) Fått en önskan inslagen.
(x) Sett på porrfilm
(x) Suttit på ett tak.
( ) Skrikit så att jag inte fått luft.
( ) Pratat i telefon i mer än 4 timmar.
(x) Stannat uppe hela natten.
(x) Inte duschat på en vecka.
(x) Brutit någon kroppsdel.
(x) Sovit naken.
( ) Tatuerat mig.

snabbisen - din snabbaste väg till lycka

0 kommentarer: