Senaste Kommentarerna

måndag 23 maj 2011

Saknar ni mig?

Det var ett tag sedan jag skrev något på bloggen. Det har varit lite tråkigheter i livet. En mycket god vän dog i cancer och med det har jag hamnat i en konstig depression. Jag har behövt att vara för mig själv en stund för att tänka och reflektera över livet. Men jag är snart tillbaks i tidigare form och jag kommer inom kort att börja blogga igen.

Det finns ingen mening med att fylla bloggen med mörka tankar, då den mestadels är tänkt för att roa men ibland också att oroa.

Vi ses inom kort

Alfredo Larosa

snabbisen - din snabbaste väg till lycka

2 kommentarer:

fy tusan alltså :/ inge kul alls


roxanna - kamp efter cancern

www.sannassanna.blogg.se

Alltid tråkigt sånt där.Ta den tid du behöver.Väntar på dina roliga inlägg...