Senaste Kommentarerna

lördag 21 november 2009

Marko Pekkanen

Marko Pekkanen är en riktig lustig kille. Han har en blog hos samma värd som mig och på sin blogg skriver han "Mitt liv, mina tankar , mina ord"
Men grabben använder ju mina ord. Han har plankat mina poster rakt av. Han har gjort någon ändring på något ord, men det är ju mitt liv, mina tankar och mina ord han använder.

Så här ser killen ut i alla fall.
jimmy choo vaccin jonas h svensson sex svininfluensa dennism.se nicolasg sexstory.se ormen i paradiset tove lind försäkringskassan topless kissie nimrod tim vrågård stay-ups katrin zytomierska gummistövlar g.e online paow sverigedemokraterna falsksanning bondage therese johansson rojoMarko Pekkanenskinnbyxor otrohet carolina gynning mattiaz downs syndrom dessie alex schulman blondinbella ätstörning kissnödig bröllopsfotografen kenza malin karlsson anna anka skavlan tove idol charlie schulman åsa petersen foki ryssland amanda jensen stövlar

Man får väl vara stolt över att det finns de som älskar mina inlägg att de bara måste ha dem på sina egna bloggar, men Marko, nog kan du väl skriva egna blogginlägg.

Jag ska hjälpa dig på traven:
- Du har bott i Thailand
- Du har ett barn med en kvinna som bor i Thailand

Av den här bilden att döma så ingår du i ett gäng gamla perverterade gubbar som umgås med unga flickor från Thailand.

Marko Pekkanen


Nog sjutton har du en massa berättelser att delge dina läsare. Det är ju inte precis normala "män" som ensamma åker till Thailand på "semester"... Kanske har du suttit inne på kåken i Thailand...
Kom igen Marko behöver jag ge dig flera tips....








Ja du! Marko. Enligt Hitta.SE så bor du på Skolgatan 33B i Laxå med postnummer 695 30. Och ditt telefonummer är 0584-12241.
Kanske ska jag slå dig en signal....

[DN] [AF] [AF2]

Reaktioner:

2 kommentarer:

Jodå har suttit inne. Finns mycket negativt att komma med

Har suttit inne. Finns mycket ej så trevligt i historiken